יום רביעי, 13 באוגוסט 2014

יומן אסקפיזם

 *
"אי של אהבה
חלום ושלווה
שם נוכל להיות
לעולם ביחד"

אי ירוק בים/יונתן גפן (מצד שני – הוא גם כתב את בלדה לנאיבית...)

*

למזלי הגדול הבנים שלי, שהשתחררו מהצבא רק לפני כמה חודשים, לא נקראו למלחמה בצו 8 ולכן יכולתי לאפשר לעצמי, גם בשיא הצוק האיתן, פינות קטנות של אסקפיזם ויצירה (תודה לכל מי שחשב עלינו והתעניין בשלומם!)


*
את המגבות השמחות של ריבי, המדענית הכי יצירתית, כבר מזמן רציתי לתפור והעונג הזה הזדמן לי בסדנת חברות אמיצות (בכל זאת, הגענו אליה בין האזעקות!)

והנה בוק לדובי-גבת המקסים שאתו יצאתי מהסדנא המומלצת בחום (ואפשר לתפור עם ריבי גם שועל, מפלצת ועוד חמודים כיד הדמיון הטובה שלה)-


קלוז אפ לפרצוף שגורם לי לחייך -


ריבי לימדה אותנו המון דברים ובהם – איך לקפל את המגבת יפה ולארוז למתנה -


וכך נראינו בסוף הסדנא - עליזות ומדגמנות בזמן אמת -

20140710_233852
תודה גדולה ריבי, היתה סדנא נפלאה…


*

באחד מהימים היותר קשים בחדשות חיפשתי לשחק במשהו צבעוני שאוכל ליצור מול הטלויזיה בלי להפריע לסביבה עם טרטור מכונת התפירה.

כל החומרים, למעט נעלי האצבע (פשוטות ב 9.90), ממוחזרים: הבדים מחולצות טריקו ישנות וצבעוניות והקישוטים מכובע תאילנדי ישן שמצאתי מקופל בין הסנטימנטים בקופסת האוצרות שלי.


כל התפירה ביד, תפירה גסה בחוטי רקמה, פרוייקט כייפי ומתנה מקסימה לעצמי :)  


*
פה ושם גם העמסתי ופרקתי תנור, מחפשת רעיונות חדשים (שיבשילו ואספר עליהם בהמשך) ופעם אחת זכרתי לצלם את התנור כשהוא מועמס, לפני ואחרי השריפה  - ומאוד אהבתי את ההשוואה…

10518328_10152574818504932_5237681959950063030_o


*
במהלך המלחמה הספקתי גם להיות כמה ימים בלונדון. זה היה מתוכנן מראש, ולונדון היא לונדון, אבל גם כשהיאוש נעשה (קצת) יותר נוח – היה ממש לא קל להתנתק.

לפחות פגשתי קיפוד גראפיטי ענק! (אתם יכולים לחפש אותי מתחת לרגליים הקדמיות שלו…)

20140802_143346

ולסיים בנימה אופטימית - אתמול הפתיע אותי הינשוף במתנה מקורית לכבוד ט"ז באב - תודו שזה קורע... :) 

10612700_10152640347554932_2277970861399128135_n

ויקרא שמו בישראל – צוקי.

20140812_203224

שנדע ימים של אהבה, שלום ושלווה…

*

9 תגובות:

  1. קיפודית יקרה מכל,
    כל רשומה שלך מעלה לי חיוך על הפנים וזה הרבה כי בימים נוראים אלו אני נתונה במצב רוח נורא.אהבתי מאד את המגבות המעוצבות על ראשך ועל ראש גלי, הכפכפים מקסימים, את קיפוד הגרפיטי לא אהבתי אבל אוהבת מאד את הקיפודה שלידו, ובקיצור - מאחלת לילה שקט ורגוע, חיבוקים - חיה.

    השבמחק
  2. יעלי את מרגשת.
    נוגעת לי בתוך של הבפנים של הנשמה.
    תודה על מה שאת.

    השבמחק
  3. איזה פוסט מקסים!!!

    יפעת פלומן

    השבמחק
  4. אתחיל מהסוף...
    צוקי מ-ה-מ-ם!! טוב, גם נעם ☺
    תמונת הלפני אחרי פריקה משגעת, אהבתי לראות את ההבדלים המדהימים, חסכים שנגרמים עקב העיסוק בעיסת נייר...
    הכפכפים מקסימים, והדוביגבת משגע, וגם לי יש כזה... ;-)

    השבמחק
  5. צוקי הוא מתנה מדהימה!!!
    כזה חמוד ויפה! תהנו ממנו!!!
    המגבת שיצרת אצל ריבי מהממת
    הכפכפים שאת יוצרת ככ צבעוניים ומחוייכים והכלים לפני ואחרי מדהימים!!!
    תמשיכי ליצור,לשמח ולהנות!!!

    השבמחק
  6. איזה אסקפיזם נהדר! אני יכולה להעיד על עצמי שאני לא ממש היצלחתי לברוח מכל החדשות למרות העובדה שהחיילת הפרטית שלי היתה במקום בטוח.תודה על הפירגון האינסופי אין עלייך.

    השבמחק
  7. אסקפיזם במיטבו, יעל!
    התמונה של צוקי מיד מתחת לקיפוד-גראפיטי גרם לי לחשוב שקיבלת קיפוד ארנבי. תודי שהם דומים.
    האמת שצוקי יכול להיות טעים לינשוף, בדרך מסוימת :-)
    נהנתי מהפוסט. מזמינה אותך לקחת צעד קדימה על האסקפיזם וממש ממש להרשות לעצמך- #100happydays
    (אני כולה ביום ה14 אבל- זה באמת משהו)
    נשיקות ושבתשלום
    עינבל

    השבמחק
  8. הדוביגבת הורס, עכשיו את צריכה לפתח עם ריבי קיפודגבת שיש לך במיוחד

    אומנם אין צילומים ברורים של הכלים בתנור, אבל כבר ככה נראה מקסים

    השבמחק
  9. קיפודה נהדרת שאת...
    מצאתי אותך לרגלי הקיפוד, מזל שהנחיית אותנו לחפש שם...
    העבודות שלך...מטריפות , ומה חדש...
    והמתנה שקיבלת...התגלמות המתיקות♥

    השבמחק